سامانه جامع آي تي وت سامانه جامع آي تي وت .

سامانه جامع آي تي وت

نرم افزار مديريت كلينيك دامپزشكي چيست؟

نرم افزار مديريت كلينيك دامپزشكي چيست؟

 

در اكثر كلينيك هاي دامپزشكي، براي رسيدگي بهتر به امور مراجعه كنندگان، رزرو سريعتر نوبت، حسابداري دقيق تر و رعايت نظم در امور داخلي كلينيك، از نرم افزار مديريتي استفاده مي كنند.

اين نرم افزارها داراي سرعت بالا و بانك اطلاعاتي معتبرهستند. براي انجام اموري مانند پرونده سازي و ثبت درمان ها، يادآوري مراجعات بعدي به صورت sms مورد استفاده قرار مي گيرد.

هنگام نصب اين اپليكيشن ها مي توانيد حالت دوكاربره يا چند كاربره را انتخاب كنيد. به علاوه مزاياي نام برده شده مي توان، خط خدماتي را براي آن اخذ كرد و ارسال پيامك هاي انبوه را براي آن فعال كرد.

 

آشنايي با مهم ترين ويژگي هاي نرم افزار مديريت كلينيك

حسابداري كامل و جامع در ساده ترين صورت ممكن

 ارائه گزارش هاي پيشرفته در رابطه با ميزان خريد،فروش،دريافت، پرداخت، هزينه و درآمد به صورت ماه به ماه و فصل به فصل

ايجاد پرونده براي هر پت با مقادير و مشخصات دلخواه شما مثل نوع حيوان، جنسيت، نژاد، تاريخ تولد، سن پت و …

يادآوري مراجعات بعدي به صورت پيامك و نمايش در تقويم

آنلاين و قابل اتصال و راه اندازي همزمان براي دو يا سه كاربر و حتي بيشتر

قابل متصل كردن به فروشگاه اينترنتي يعني اتصال راحت به افزونه ووكامرس و صدور خودكار فاكتور براي مشتري

انعطاف پذير هنگام استفاده به عنوان نرم فزار حساباري داروخانه دامپزشكي

 

 
نياز هاي اصلي كلينيك دامپزشكي به نرم افزار
يادآوري نوبت: همه كلينيك هاي دامپزشكي براي سريع تر انجام شدن كارهايي مانند پرونده سازي، ثبت درمان هاي انجام شده و به خصوص يادآوري نوبت مراجعات در آينده نياز به نرم افزار قدرتمند و پيشرفته نيز دارند. به طور مثال، موقعي كه يك سگ واكسن مي زند، حتما بايد 21 روز بعد دور دوم واكسيناسيون را تكرار كند.

در اين گونه شرايط، صاحبان دام يا پت فراموش مي كنند و يا پرسنل به دليل مشغله زياد زمان يادآوري به صاحب او را ندارند. از طرفي اگر به زمان انجام واكسن بي توجهي شود، تاثير قطعي را نخواهد گذاشت.

فروش بيشتر: در كنار ارائه خدمات مي تواند راهي مفيد براي افزايش درآمد كلينيك شما باشد. به كمك اين نرم افزار مي توانيد به بهانه هاي مختلف به مشتري ها يادآوري كنيد، براي نگهداري بهتر حيوانات خانگي شان به كلينيك شما مراجعه كرده و دارو، غذاي مخصوص، ملزومات پت و وسايل مراقبتي بهداشتي را از شما بخرند.

هر چه قدر صاحبان پت او را بيشتر به كلينيك بياورند، بيماري هايش زودتر درمان شده و رضايت صاحبان او بيشتر مشخص مي شود.

پيدا كردن آدرس كلينيك: از طريق نرم افزار مديريت كلينيك دامپزشكي، آدرس دقيق كلينيك و لوكيشن را معين و به صورت پيامك براي مشتريان خود ارسال كنيد. زمانيكه مشتري براي لينك كمك مي كند، لوكيشن باز مي شود و حتي در صورت تمايل مي تواند مستقيم اسنپ بگيرد و يا همان لينك در گوگل مپس باز شود.

در گذشته هاي نه چندان دور، براي اينكه اسم برند و حوزه فعاليت كسب و كار در ذهن افراد بماند، كارت ويزيت ارائه مي دادند. راه هاي ارتباطي تلگرام و اينستاگرام و حتي واتساپ را روي آن درج مي كردند تا هميشه نزد مشتري بماند.

حسابداري كامل و جامع: در اكثر نرم افزارهاي مديريتي كلينيك دامپزشكي خبري از اصطلاحات سخت و پيچيده حسابداري نيست. بخش مربوط به حسابداري در زيباترين صورت و ساده ترين شكل ممكن پياده سازي شده  و انواع فاكتور هاي خريد، فروش،دريافت،پرداخت، برگشت از فروش، برگشت از خريد، هزينه هاي بخش ضايعات ، درآمد كل ماهيانه و ساليانه را مي توانيد ثبت كنيد.

 بخش حسابداري با بخش مديريت پرونده هاي پت در ارتباط بوده و سينك مي شود. در صورت تمايل مي توانيد اين دو بخش را با هم انجام دهيد.

مي توانيد گزارشات كلي از قبيل ميزان خريد،فروش،دريافت،پرداخت و دريافت،هزينه و درآمد به صورت روزانه، ماه به ماه و فصل به فصل را از طريق نرم افزار دريافت كنيد. همچنين سال مالي به صورت خودكار در انتهاي سال بسته شده و به سال بعد منتقل مي شود.

انبارداري: در همه شركت ها، ارگان ها و نهادهاي دولتي و غير دولتي بخش انبارداري يكي از مهم ترين قسمت هاي يك اپليكشن يا نرم افزار مديريت كلينيك دامپزشكي مي باشد. به راحتي كالاهاي مربوط را در اين بخش ثبت كنيد و زمانيكه به فروش رسيد از سامانه خارج كنيد. در زير بخش آمار، گزارش هاي مختلفي براي هركالا ارائه مي گردد. گزارش هاي موجودي، كاردكس كالا، طرف حساب ها، ميزان خريد و همچنين فروش كل نيز ارائه مي شود. موجودي همه كالاها مطابق با درخواست نرم افزار نمايش داده مي شود.

كاربري آسان: استفاده از اين نرم افزار به قدري آسان است كه مي توانيد به راحتي در اين برنامه فاكتور نصب كنيد. هميشه سعي بر اين است كه طراحي برنامه را طوري انجام دهيم كه دسترسي براي افراد سخت و پيچيده نباشد. انجام هركاري به راحتي ممكن پذير باشد. حتي از اصطلاحات سخت و پيچيده هم به كار گرفته نباشد. ثبت اطلاعات و صدور فاكتور در برنامه حسابداري هم  با سرعت هرچه تمام تر انجام شود.

شخصي سازي و ابزارهاي مورد نياز: تمامي اپليكيشن ها داراي بخش هاي اختصاصي و قابل تغيير براي اند كه مي توانند با توجه به نيازهاي شما تغيير و يا تكميل يابند. به عنوان مثال در بخش آزمايشگاه نياز به يك زير ساخت اتوماسيون داريد تا بتواند كارهاي روزانه تكراري را به شما يادآوري كند.

نتيجه گيري:

براي افزايش بهره وري در كلينيك دامپزشكي و داشتن كاربري آسان و راحت، نرم افزار شما باي داراي چند بخش منحصر به فرد نيز باشد. از جمله بخش هاي اساسي آن عبارتند از: كاربري آسان، انبارداري، حسابداري كامل و جامع كه مديريت كارهاي كلينيك را براي شما راحت تر مي كند.

براي سفارش طراحي سايت و اپليكيشن هاي دامپزشكي با شماره 09357871280 در ارتباط باشيد. 

طراحي وبسايت دامپزشكي

نرم افزار مديريت كلينيك دامپزشكي چيست؟

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۵۱:۴۶ توسط:درسا موضوع: نظرات (0)